piątek, 16 października 2015

Wpis gościnny by Daga

Hei!

Piszę dla Was jako Daga z bloga dagi-dasia.blogspot.com. Jest to nowość, a wynika ona z współpracy, którą niedawno nawiązałyśmy. Ja piszę notkę o sobie na blogu Mons-monss, a ona piszę o sobie na moim blogu. Myślę, że to świetny pomysł, a po cichu liczę na to, że chociaż trochę mnie polubicie :) i nie obrazicie się na mnie, za to że piszę notkę na tym blogu. Mam nadzieję, że Was w niej nie zanudzę!

Na początku wypadałoby się przedstawić. Mam na imię Dagmara, ale wszyscy mówią mi Daga. Jestem siedemnastolatką, która uczęszcza do klasy I LO o profilu geograficzno-językowym. Moją pasją jest fotografowanie i blogowanie - to jest coś co kocham. Nie lubię podporządkowywać się innym, moje życie to jedna wielka indywidualność. Staram się podążać za marzeniami. Jestem wrażliwa na krzywdę innych, gdy widzę że komuś dzieję się coś złego, to staram się mu pomóc. Kocham zwierzęta najbardziej na świecie. Mam w swoim "domu" wiele zwierząt i każde z nich bardzo kocham.

♫ Jakie są moje zainteresowania?

Blogguję od ponad roku, mój pierwszy blog funkcjonuje do dnia dzisiejszego pod nazwą: Insuperable. Nie wyobrażam sobie teraz życia bez bloga, bez pisania. To jest coś w czym mogę się spełniać, rozwijać. Blog to świetna instytucja, dzięki niemu mogę poznawać wielu fantastycznych ludzi. Bardzo przyzwyczaiłam się do pisania i nigdy nie sądziłam, że będę bloggować tak długo. Teraz swoimi doświadczeniami w bloggowaniu chcę podzielić się w książce mojego autorstwa.

Fotografią zaraziłam się właśnie poprzez blogowanie. Swojego czasu czytałam wiele blogów o technice fotografowania, ujęciach, czym jest to dla ludzi... Zaraziłam się tą pasją, kupiłam aparat. Nie lustrzankę, bo przeczytałam, że sztuką jest zrobienie ładnego/przeciętnego zdjęcia gorszym sprzętem niż nie wiadomo jak ślicznego zdjecia lustrzanką. Do tej pory korzystam z aparatu i co kilka miesięcy kupuję coraz lepsze, poznaję więcej funkcji, nadal odkrywam sztukę robienia zdjęć.

Piszę od kiedy pamiętam, choć PISANIE to słowo względne. Chodzi mi tu najbardziej o twórcze pisanie. Piszę testy piosenek, książki- choć to za dużo powiedziane, piszę opowiadania, wiersze. Czasami piszę coś bez sensu, ale pisanie pozwala mi się "wyżyć", uwolnić myśli, które głębią się w mojej głowie.

Nie wiem czemu tak wielu ludzi nie czyta książek- nie potępiam tego, ale wiem ile tacy ludzie tracą. Swoją pasją do czytania zaraziłam już wiele osób i każda z nich dziękowała mi, że otworzyłam im oczy. Żałowali, że pokochali czytać tak późno. Czytanie książek to jak drugie życie, możesz wcielić się w dowolną postać, twoja wyobraźnia zaczyna działać, liczy się dla Ciebie tylko książka i losy jej bohaterów. Zapominasz o swoich problemach, nie możesz się oderwać od czytania. To jest uczucie nie do opisania.

Sport pokochałam stosunkowo niedawno. Najbardziej lubię jazdę na rowerze, siatkówkę i tenis. Kocham zarówno oglądać te sporty, jak i je uprawiać. Choć gra w tenisa na razie bardzo kiepsko mi wychodzi to nie poddaję się i próbuję dalej. Na rowerze staram się jeździć codziennie.

♫ Jak zaczęła się moja historia z bloggowaniem? 

Moja bloggowa historia zaczęła się dokładnie 27 marca 2012 roku. Dla jednych jest to niedawno, ale dla mnie to bardzo długo, bo wtedy nie spodziewałam się, że w blogosferze pozostanę do dnia dzisiejszego. W swojej bloggowej "karierze" miałam wiele blogów od pamiętnikowych przez katalogowe/kosmetyczne po poradnikowe. Na dzień dzisiejszy odnalazłam swój styl pisania, tematykę bloggowania, w której czuję się najlepiej. 

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam.

Jakie są Wasze zainteresowania?  

Zapraszam Was na mojego bloga: dagi-dasia.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz